بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ نسوز
بلبرینگ نسوز
نوامبر 10, 2021
بلبرینگ مخروطی
بلبرینگ مخروطی
نوامبر 10, 2021

بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها بلبرینگ کف گرد است. بلبرینگ کف گرد یکی از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین نوع بلبرینگ ها است که در دو نوع تک ردیفه و دو ردیفه، بر اساس میزان ردیف تقسیم بندی می شوند. بلبرینگ کف گرد تک ردیفه دارای سرعت چرخش بسیار زیادی در مقایسه با سایر دیگر بلبرینگ ها است و می تواند این سرعت چرخش را در عملکرد سیستم به کار ببرد بدون آن که دچار مشکل داغ شدن و یا اصطکاک هایی شود که بر عملکرد سیستم تاثیر منفی بگذارد. بلبرینگ های کف گرد تک ردیفه را اغلب برای تحمل بار های محوری سیستم طراحی می کنند و از این حیث این بلبرینگ ها جهت تحمل بار های شعاعی مناسب نیستند.

از طرف دیگر نوع دوم بلبرینگ های کف گرد، بلبرینگ کف گرد دو ردیفه است. بلبرینگ کف گرد دو ردیفه دارای دو ردیف محوری ساچمه است و می تواند از دو جهت بار های محوری را تحمل نماید. جنس بلبرینگ کف گرد دو ردیفه مانند بلبرینگ کف گرد تک ردیفه از استیل است که می تواند به خوبی بلبرینگ را در برابر خطر های محیطی و بیرونی حفظ نماید. میزان تحمل حرارت بالا، جلوگیری از ساییدگی و اصطکاک های بسیار زیاد، تحمل بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی که در اثر برخورد بلبرینگ با روغن و یا آب به وجود می آید، همگی از خصوصیات مهم بلبرینگ های استیل کف گرد است که به خوبی در سیستم های صنعتی و کشاورزی توانسته اند جوابگو یاشند.

توکان بلبرینگ یک فروشگاه فروش انواع بلبرینگ است که با چندین سال سابقه و تجربه در ضمینه ی فروش انواع بلبرینگ، به فروش بلبرینگ های کف گرد نیز می پردازد. بلبرینگ های کف گرد توکان بلبرینگ دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بوده که توانسته است مشتریان خوب ما را راضی گرداند. می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع بلبرینگ ها از جمله بلبرینگ کف گرد و خریداری کردن آن ها با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.