بلبرینگ بشکه ای

بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ خود تنظیم
نوامبر 10, 2021
بلبرینگ نسوز
بلبرینگ نسوز
نوامبر 10, 2021

بلبرینگ بشکه ای

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع کاربرد و شکل ظاهری به قسمت های مختلفی تقسیم می شوند. بلبرینگ های بشکه ای یکی از انواع بلبرینگ ها است که بر اساس شکل ظاهری که دارد به این نام، نام گذاری شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ های بشکه ای را در انواع ماشین آلات کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار داده و جزو بلبرینگ های بسیار پر کاربرد محسوب می شوند. کاربرد بلبرینگ های بشکه ای همراه با رولبرینگ های بشکه ای است که برای خود یک دنیای جدا از بلبرینگ ها را تشکیل داده و بر اساس نوع و ساختار یاتاقان ها در اندازه و سایز های مختلف تولید شده و مورد استفاده نیز قرار می گیرند.

جنس بلبرینگ های بشکه ای معمولا از استیل است که بهترین جنس و آلیاژ برای بلبرینگ ها محسوب می شود. علت استفاده از استیل در بلبرینگ های بشکه ای و سایر بلبرینگ ها، تحمل بالای حرارت بلبرینگ ها است که باعث شده میزان زیادی از حرارت را بتوانند تحمل کرده و از این طریق سیستم به عملکرد عادی خود نیز ادامه دهد. از دیگر خواص فلز استیل که در بلبرینگ های بشکه ای به کار می رود، خاصیت مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی است که این بلبرینگ ها را به یک نوع خاص تبدیل کرده است. در گذشته بلبرینگ ها با مجاورت در برابر روغن، گریس و یا آب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شدند و این عامل باعث خرابی بلبرینگ و در نتیجه خرابی سیستم می شد که با وارد شدن آلیاز های استیل، این مشکل نیز بر طرف گردید.

توکان بلبرینگ یک فروشگاه بزرگ و معتبر فروش بلبرینگ و رولبرینگ است که به فروش انواع بلبرینگ ها از جمله بلبرینگ بشکه ای نیز می پردازد. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین بلبرینگ های بشکه ای را در توکان بلبرینگ یافته و خریداری نمایید. بلبرینگ های بشکه ای توکان بلبرینگ دارای کیفیت عالی و قیمتی مناسب است که توانسته مشتریان عزیزمان را راضی نماید. جهت خرید بلبرینگ بشکه ای و یا سایر انواع بلبرینگ ها، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.