رولبرینگ استوانه ای

بلبرینگ مخروطی
بلبرینگ مخروطی
نوامبر 10, 2021
بلبرینگ KOYO
بلبرینگ KOYO
جولای 22, 2023

رولبرینگ استوانه ای

رولبرینگ ها انواع مختلفی دارند و همراه بلبرینگ ها از پر استفاده ترین قطعات در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و خودرو ها محسوب می شوند. رولبرینگ استوانه ای یکی از انواع رولبرینگ ها است که دارای انواع مختلفی بوده و بر اساس سایز و اندازه های مختلفی تولید گشته و مورد استفاده قرار می گیرد. رولبرینگ استوانه ای برای بار های شعاعی سنگین و سرعت های بالا مناسب می باشند و می توانند به خوبی در سرعت های بالا بدون اصطکاک و خورندگی در برابر فشار های زیاد کار کنند. رولبرینگ استوانه ای دارای حلقه های کامل بوده که قفسه و ساچمه ها بر روی آن سوار هستند و از یکدیگر جدا نمی شوند و می توانند به طور جداگانه بر روی حلقه های دیگر نصب شوند.

جنس رولبرینگ های استوانه ای معمولا از استیل و یا آلیاژ های ضد زنگ فولاد است که می تواند سیستم را در برابر خوردگی و زنگ زدگی بیمه کرده و باعث جلوگیری از خرابی ماشین بر اثر این عوامل گردد. فلز استیل در برابر روغن و آب مقاوم است و به همین خاطر است که رولبرینگ استوانه ای نیز دچار زنگ زدگی نمی شود. همچنین خاصیت تحمل حرارت های بالا که در رولبرینگ های استوانه ای موجود است نیز نشات گرفته از خواص فلز استیل می باشد. رولبرینگ استوانه ای در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف توليد می شود همچنین رولبرینگ استوانه ای برای بار های شعاعی سنگین و حرکت های چرخشی و دورانی سیستم که به صورت سریع انجام می شوند مناسب است.

توکان بلبرینگ دارای چندین سال تجربه و مهارت در ضمینه ی فروش انواع بلبرینگ و رولبریگ است که به فروش اختصاصی رولبرینگ های استوانه ای نیز می پردازد. رولبرینگ های استوانه ای توکان بلبرینگ دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است که می تواند کیفیت و قیمت های ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید رولبرینگ های استوانه ای و یا سایر انواع رولبرینگ ها با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.